2 veckor kvar!

Hallo Leute!
Idag har varit en riktig pissdag!
Det känns som om allt bara faller samman för mig just nu.
Allt blir bara fel, när det egentligen ska gå åt andra hållet.
Fy fan.
För övrigt mår jag välla bra. Skönt att det bara är 2 veckor kvar i skolan. Snart slut!
Jag hade spanska-slut prov idag, får hoppas att det går bra, annars har vi bara ett prov kvar i hela 8:an.
No-prov... det jag kan minst :/
Jaja, det ska väll gå bra det med!
Jag vet inte alls vad jag ska skriva längre, försöker få igång fanfic skrivandet.. men det går inget vidare heller. Men jag har lovat läsarna att jag ska försöka lägga ut ett kapitel denna vecka.
Jag hoppas ni mår bra!
Auf Weidersehn!


Bild Ifrån Sälen-2010, hämtade min bror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0