depp...och resor!

Hallo Leute!!
Jag är inte på humör för någonting just nu, inte ens att blogga.
Fanfic skrivandet fastnade i går, och det går bara inte att fortsätt idag.
Jag skriver och suddar ut, skriver och suddar ut, om och om igen!
Jag fattar inte varför det ska vara så svårt att inte vara på toppen humör..
Som tur är så är det bara 1 vecka kvar nu typ innan skolavslutning, så JÄVLA skönt.
Det gör ju inte saken bättre att man vill ut i världen.
Gud vad sugen jag är på att resa... till Australien eller Tyskland,eller varför inte båda?!
Shit asså.
Ta mig dit någon?
Jag skiter seriöst i hur färden dit blir.. jag kan ligga i en kartong, jag bryr mig inte.
Jag menar, hur kan man inte vilja åka dit??!?! *pekar på bilden och ser förvånad ut*
Fatta att åka förbi där på bilden på kvällen, då mörkret har lagt sig.. o stjärnorna lyser på himlen och alla lampor lyser upp i mörkret... skit asså!!
O tänk alla djur man får se!!!! Alla djur man bara sett på TV. o.o
hooolly bananas :o
Nu ska jag sluta blogga, jag hoppas ni har det bra så skrivs vi när vi skrivs.
Auf Weidersehn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0