Firandet Avklarat!

Hallo Leute!!
Gästerna har gått och huset är lugnt!
Det blev först att skåla, sedan äta lite smörgåstårta och till sist fika lite.
Smörgåstårta är så jävla gott! Denna gång var det dock med fulkornsbotten.. vilket inte är lika gott som vanligt.
Dock har jag ingen bild på tårtan.. men hoppas det funkar utan! Här kommer några bilder!
Vi skålade med lite vanlig cider!


Present utdelning!


Presenterna, blommor, kuvert!


blommor.


Min cider x 2, yuummy <3


jag.
Det måste vara underbart att få ta studenten! Fatta känslan.. ingen mer skola, man kan äntligen skaffa sig ett jobb så man tjänar pengar och upptäcka världen.
Det är exakt vad jag vill göra just nu.. upptäcka världen.
Jag har alltid varit intresserad av att komma utanför Sveriges gränser eftersom jag aldrig varit utomlands.. men aldrig så här mycket!
Det var nog min dag, ska försöka blogga sedan igen innan jag ska sova! Hoppas ni mår bra!
Auf Weidersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0