Glad midsommar Leute!

Hello Leute! :D
Idag är det midsommar, vilket jag faktiskt inte tycker är något speciellt, men önskar er alla en glad midsommar iaf! :)
Jag hoppas ni mår bra, och förlåter mig ännu en gång för riktig hemsk blogguppdatering.
Det är obeskrivligt hur mycket jag vill ha Live Dvd:n.
Seriöst.. vill ha den nu! Jag kommer bara tjuta när jag ser den, alla minnen kommer strömma tillbaka som en våg över en. Jag kan fortfarande inte fatta att jag faktiskt var där... i Globen den 4 Mars, då älsklingarna var där.
Jag minns fortfarande hur glad jag var efter jag fått pappas ja efter att jag hade frågat om biljetter.
"Det går nog att ordna!" Med ett stort flin på läpparna. SHIIIIIIIIIIIIT!
Jag älskar er killar, ni är allt jag behöver för att orka leva.

Där var jag, i vårt egna Humanoid City. Helt ofattbart.

Det var allt för nu!
Ses senare!
Auf Widersehen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är underbar, på sitt sätt. Men jag tycker mer om alla gamla musikvideos som gjordes. Där man fattade budskapadet med videon lite bättre. Gillade just an deiner seite för att det var den ENDA med ett liveuppträdande i och de gjorde den så speciell. Skulle heldre vilja ha något annat i videon och sen så några liveframföringar.

2010-06-28 @ 12:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0