Happy news...

... för mig!!!!
Jag fick reda på idag när jag var hos tandläkaren att jag snart ska få ta bort min tandställning!!!!
Gissa vem som blev über lycklig?!?
Jag har inte ens haft den i ett år, och det är redan dags att ta bort den! Ni ser, livet är allt bra ibland :D
fick även ett MVG på min historia uppsats om Karl XII :D
Det gillar vi! (y'
Funderar även på att göra en ny header till bloggen, vad tycker ni? ^^
Jag uppdaterade aldrig igår, så glömde dela med mig här på bloggen att det kom ut en ny fanfic del igår!
Och det roliga är.. att jag ska skriva alldeles snart igen! :D
Jag älskar er läsare, vet ni det? Ni är bäst! <3
Massor utav tankar har dykt upp i skallen... om gymnasiet. Visst det är ett halvår kvar tills jag ska söka, men jag vill så mycket olika! Jag börjar bli så sjukt intresserad av Kultur och Språk, men jag vet inte!
Nehe, nu ska jag skriva fanfic! Hoppas ni har det bra så skrivs vi senare!
Auf Weidersehn!


Jag älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0