Jag älskar min brors laptop!!!

Hallo Leute!!!
Som rubriken lyder, så kan ni nog räkna ut att jag sitter vid min brors laptop.. och jag kan bara säga en sak, JAG ÄLSKAR DEN!
Den är så sjuuuukt härlig!! :D
För övrigt så är jag hos mamma (därför uppdateringen har varit dålig, sorry for that!)
Min stackars lilla syster har opererat båda stortårna.. så hon går omkring med stora bandage runt tårna :o
Stackars liten nu när värmen äntligen kommit menar jag!
Satt ute i solen igår och idag, bränner på som bara den!
Har blivit rejält solbränd, röd som en kokt kräfta.. typiskt mig!
Nu är klockan tjugo över tolv, och jag är faktiskt inte trött! Har bara en aning tråkigt.. finns inget att göra denna tid på dygnet. Jag saknar bästavän som bara den, hon är på en kryssning just nu, och jag hoppas du har det bäst gumman. Du vet att jag alltid finns för dig, sms, samtal eller msn. Du bist für mich immer heilig sein, remember that. ♥
Ich Liebe Dich, Für immer und ewig, ♥

Nu ska jag sluta blogga, ska försöka uppdatera något i morgon på dagen, annars blir det nog på kvällen då jag kommit hem till pappa igen.
Guten Nacht Alles,
Auf Weidersehn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0