Resor <3

Hallo Leute (igen)!!
Haha jag bloggade nyss, men kände för att göra det igen, jag säger ju det.. det är inte bra att vara så sjukt uttråkad :o
Jag satt och tänkte på sommaren, vilket fick mig att börja tänka på resemål jag vill resa till, förr eller senare.
Här kommer en lista över ställena jag vill åka till, topp 5(utan inbördes ordning)
1. Australien
2. Tyskland
3. Brasilien
4. Maldiverna
5. Grekland

Australien (Sydney)
Tyskland (Hamburg)
¨
Brasilien (Maceio)
Maldiverna
Grekland
Vilket ställe tycker ni ser mysigast ut? *-*
Shit.. bara genom att titta på bilderna gör att man bara vill slänga sig på flyget o dra iväg!
Någon som hakar på?

Jag hoppas ni har det bra!! Vi hörs!
Auf Weidersehn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0