Stockholm Stockholm STOCKHOLM!!!!!

Hallo Leute!!!
Jag måste berätta en über stor nyhet... i alla fall för mig och min älskade bästavän Nattis.
Efter mycket om och men... har vi ÄNTLIGEN fått vår vilja igenom.. Vi ska få träffa varandra för första gången igen sedan Tokio Hotel konserten i mars.
Fatta grejen... på söndag då vi äntligen möts.. då vare exakt 4 månader sedan vi träffades för allra första gången. Det är en lång väntan!
Bilden är ifrån konserten 4Mars.

Nathalie Allberg Forsell:
Du är mitt liv gumman. Jag vet inte hur jag ska formulera mig i ord.. eller vet du vad? Det går inte. Du betyder för mycket för att kunna beskrivas i ord. Vartenda ord jag skriver, kan inte beskriva tillräckligt.
Men jag vill ändå uttrycka mig just nu.
Jag vill att du ska veta hur mycket du betyder för mig.. hur mycket jag litar på dig. Du är verkligen en sådan person man kan lita på i alla väder.. inte någon som lämnar mig eller vänder ryggen till när jag behöver dig som mest, nej, du är personen som alltid tar reda på när något inte är som det ska och hjälper mig att lösa felet.
Du är mitt ljus i mörkret, du vägleder mig till det rätta.
Jag kan inte fatta... innerst inne att jag faktiskt har dig som bästavän... hur vi verkligen lyckades bygga upp vår vänskaps relation. Vem som helst skulle kunna ha dig som bästavän... men sen visar det sig att jag är den lyckliga jäveln som faktiskt FÅR HA DIG SOM VÄRLDENS UNDERBARASTE BÄSTASTE BÄSTEVÄN!
Våra humör kanske inte alltid är på topp, men va fan alla har ju dåliga dagar i bland. Men tillsammans lyckas vi alltid få varandra att må bättre.
Nu är det bara 3 dagar... knappt det.. tills vi faktiskt kommer stå där.. tänk.. den här tiden om bara några få dagar kommer vi troligtvis sitta på balkongen.. dricka redbull, kolla videos och bara snacka. Snacka om allt och ingenting. Fan asså... det är det här jag har längtat till av hela mitt hjärta! Du och jag.. när vi sitter och snackar om TH, lyssnar på musik... o fy fan asså!
Jag kan inte beskriva hur jävla lycklig jag är.. och hur lycklig lottad jag är som har dig.
Andra kan inte riktigt förstå hur lyckliga vi är.. denna sorts vänskap är sällsynt.
Den 31 Oktober firar vi ett år som bästavänner... det är fan inte långt kvar. Tiden går fort när man har roligt.. och jag vill inget hellre än att detta ska vara för evigt!
Jag älskar dig Nathalie, du und ich für immer und ewig.


Det här var allt för nu,
Hoppas du gillar mitt inlägg gumms!
Tack alla för att ni tog er tid att läsa!
Auf Widersehen!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

VET DU... JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT ! DU ÄR MITT LIV OCH MENAR ALLVAR... DU ÄR DEN SOM ALLTID LYSSNAR, DEN SOM MAN ALLTID KAN VÄNDA SIG TILL... VAD FAN SKA MAN MED EN PSYKOLOG TILL DÅ MAN HAR DIG ?! BARA AV ATT PRATA MED DIG GER MIG ALLT JAG BEHÖVER ! JAG ÄLSKAR DIG OCH UTAN DIG SKULLE JAG INTE VARA NÅGONTING JAG SKULLE VARA NÅGOT SJÄLLÖST... PÅ SÖNDAG SMÄLLER DET , DÅ ÄR DET DU OCH JAG... DU OCH JAG , DET OSS DET HANDLAR OM DÅ ! DET ÄR VÅRA DAGAR ... VI SKA TA VARA PÅ DEN STUNDEN , TA VARA PÅ DEN MEDANS DEN VARAR, SEN ÄR DET BARA ATT VÄNTA PÅ NÄSTA TILLFÄLLE, OCH DET SKA BLI SÅ SNART SOM MÖJLIGT !! FÅ PRATA MED DIG OM ALLT MELLAN HIMMEL OCH JORD.... FY FAEN , DET KOMMER BLI MAGISKT ÄLSKLING ! GLÖM ALDRIG ATT JAG ÄLSKAR DIG, ATT DU ÄR MIN BÄSTAVÄN , OCH ATT DU ALLTID KOMMER VARA EN DEL AV MIG !! ÄLSKAR DIG, BÄSTAVÄN , TVILLING, MERY, PATRIK, KOSMISKA TVILLING, TOM JUCKANDE TVILLING, OSV OSV OSV, ALLA VÅRA SMEKNAMN ALLTSÅ... JAG ÄLSKAR DIG DU OCH JAG FÖRALLTID!! <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2010-06-30 @ 21:57:09
URL: http://mellodyy.blogg.se/
Postat av: Hanna ♥

TACK JOSSEBOOOIIII :D:D:D<3333333333

2010-07-01 @ 16:41:23
URL: http://socolorful.blogg.se/
Postat av: Hanna ♥

Tack :**** jossebooi ;) <33333333

2010-07-02 @ 17:36:13
URL: http://socolorful.blogg.se/
Postat av: Hanna ♥

sv; åh, tacktacktacktacktacktacktacktacktacktack <33333

2010-07-10 @ 16:04:22
URL: http://socolorful.blogg.se/
Postat av: Hanna ♥

Tacktacktack fina josse <333333

2010-07-18 @ 03:05:53
URL: http://socolorful.blogg.se/
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-07-20 @ 15:31:30
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0