Studentfirande!

Hallo Leute!!
Har inte bloggat så mycket nu på senaste tiden, har ingen aning om varför. Så jag hade tänkt att uppdatera er lite nu:
Torsdag:
En helt vanlig skoldag med massa tråk efter.
Fredag:
Vanlig skoldag, innan det var dags att dra till stan med Maria. Kul hade vi! :))
Vi skrämde säkerligen ihjäl den där gubben!! Alltså gud! Vi satt inne på ett café.. och så gick det förbi en gubbe utanför fönstret, och vi utbrast i skratt, och han kollade på oss med världens mest oslagbara min, vilket fick oss att skratta ännu mer! (observera att det inte var honom vi skrattade åt från början, så elaka är vi inte!)
På Cafét hade vi riktigt mysigt! Vi beställde varsin halv ostfralla, en chokladboll och något att dricka. Sedan satt vi och snackade och funderade över framtiden.. gymnasieval, pengar, resor.. ja allt möjligt!
Sedan förvandlades det allvarliga till ja... världens skratt attacker.
Vi satt nog sammanlagt 1,5 timme på cafét.
Innan vi satte oss inne på cafét gick vi runt på stan. Maria letade efter ett par ballerina skor. Och vi hade även varit och köpt godis och glass.. muuuummma! *-*
Som sagt... det spårade snabbt ur xD


Sötnosen själv i bussen på väg hem!♥

Lördag:
Idag blir det att fira min bror, som tar studenten nästa fredag! Fan vad fort åren går!
Anledningen till att vi firar honom den här helgen, och inte på studenthelgen.. är för att han ska vara hos mamma efter han har tagit studenten, och sedan ut med kompisar och festa på kvällen, och hur kul är det att sitta bakfull hos pappa dagen efter och bli firad igen?
Därför bestämde vi för att fira honom denna helg, vilket jag tycker är bra :D
Direkt efter jag har slutat skolan nästa fredag, drar jag in till stan för att kolla på utsläppet och hänga ett gosedjur runt halsen på han *-*
Ska bli så jävla skönt med sommarlov så det inte är sant!!! Jag vet att jag har höjt mig i några ämnen, vilket är så JÄVLA skönt! :D
2 MVG, vet jag att jag får :D

Men nu ska jag fortsätta att göra mig i ordning tills gästerna kommer!
uppdaterar senare, och då kommer säkerligen bilder upp ifrån dagen!
Hoppas ni mår bra!
Auf Weidersehn!



Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Jag... Ser... HEMSK UT! :O

Seriöst, måste du lägga ut mobbade bilder på mig? :o Mitt smile är asmobbat och jag ser ärligt talat ut att ha mustasch! :O HERREGUD! :O Fulis på sista bilden... :(

vi måste va nån gång igen (: <333333333333333

2010-06-12 @ 12:48:47
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0