YAAAAAAAAAY!!!!! :DDDD

Hallo Leute!!!!
Ich är über lycklig!!! Höll på att börja gråta när pappa kom in i rummet och skulle boka DVD:n.
Scheisse!!!
Men det är ju inte vilken DVD som helst.. nämligen:
JUST DET!!! TOKIO HOTEL - HUMANOID CITY TOUR DVD:N!!!!!!
MIIHIkdfmnkjgnfhbgf *-*
Jag tror seriöst att jag dör.
Det kommer bli världens största flashback.. jag kommer vilja tillbaka mer än nu, och nu är det extremt.
4Mars2010.. jag glömmer aldrig.. dagen då jag fick se er på riktigt. Jag fick se dig Gustav.. hur du bangade på trummorna.. hur du gjorde vågen med oss. Jag fick se dig Georg.. När du spelade på din awesome-bas. Jag fick se dig Tom.. när du spelade på din gibson och flying V gitarr.. jag fick se min älskling. Och jag fick se dig Bill... jag fick se och höra dina underbara röst!
När jag sluter ögonen.. kan jag fortfarande höra fansens jubel och skrik när ni kom ut, Gustavs trummor, Georgs bas, Toms gitarr och Bills röst. fy fan. Jag får gåshud bara jag tänker på det.
Den dagen, var jag verkligen lycklig.
Det går inte att beskriva hur jävla lycklig jag var. Jag minns allt fortfarande.. som om det vore igår. Saknade känns som ett knytnäve slag i magen, om inte värre. Som om någon sticker kniven i hjärtat på dig.. då är vi liiite närmare saknade i alla fall, men bara lite.
Om man hade en tidsmaskin.. då skulle jag resa tillbaka. Att få se er, var det bästa som kunde hända mig. Jag kanske inte kommer tycka om er om 4 år... ni kanske inte ens gör musik då, men ni kommer ALLTID finnas i mitt hjärta. Äkta kärlek varar för alltid.


Jag älskar er killar,<3

Jag älskar dig Georg <3
'
Jag älskar dig Gustav <3
Jag älskar dig Bill <3


Jag älskar dig Tom, du är luften som jag andas.
Helt omöjlig att leva utan <3

Auf Weidersehen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0