3 timmar plugg, (y'

Hello Leute!!
Nu har jag pluggat i 3 timmar om inte mer!!!! :o
*Pause för applåder!!!*
Jag fattar inte själv.. 3 timmar en söndag, när det är kanon väder ute! Men jag vill verkligen komma in på den linjen jag önskar på gymnasiet.. så då är det värt det!
Ska göra vad jag kan för ett MVG i morgon.. vi får hålla tummarna! :D



Nu hade jag tänkt att ta en liten promenad i det härliga vädret!
Med TH i mitt headset!
Jag älskar verkligen att gå i takt till Gustavs trummor, Toms gitarr, Georgs bas och Bills underbara röst!

Vi skrivs senare!
Auf Wiedersehen!



Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

Roligt värre ;D <3

Hihhi <3333

2010-05-30 @ 19:34:44
URL: http://hannakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0