Cooking!!

Hello Leute!!
Nu har ich varit så duktig att jag har lagat lite mat, dock ingen avancerad.
Det fick bli lite makaroner med köttfärslimpa (dålig blandning jag vet ._. men inte jag som bestämde)

Nu sitter jag här, och har allmänt tråkigt.
So provet idag gick föresten helt okej. Jag brukar dock alltid säga att det gick dåligt.. men resultaten visar tväremot... så vi får se vart jag hamnar denna gång!!
Jag vet med en gång att det iaf blev ett G. Men det lustiga är.. att vår lärare sa att det bara skulle vara ett G-prov, asså att man inte kan få högre, men sammanlagt med poängen blev det 50p, vilket jag tycker är lite för mycket för ett G-prov. Och vi skrev i cirkus 2 timmar :o
Fan vad ont jag hade i handleden efter! D:
Men nu är det iaf gjort! Gud så skönt :D
Ärligt talat så vet jag inte vad jag ska blogga om...
Men vi skrivs senare!!!


Ich Liebe Dich, für immer.

Auf Weidersehen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0