Fråga till läsarna!

Hello Leute!

Jag har en liten fråga.. jag läste det här på facebook nyss, och jag är så nyfiken vad just ni skulle svara!
Okej, här kommer frågan:

When you see the shiny stars in the middle of the night,
what is the first thing that fills your mind?
(När du ser de lysande stjärnorna mitt i natten, vad är det första som dyker upp i ditt huvud?)

Jag tyckte frågan var så gullig, här kommer mitt svar (Vissa tycker säkert att det låter en aning töntigt, men ich give a damn!) :

Det första som hamnar i mitt huvud.. det är hur du mår. Hur du har det just i denna sekund, vad du tänker, vad du tittar på, vad du gör. Jag önskar med hela mitt hjärta att jag någon gång kommer få sitta bredvid dig och titta på en himmel fylld med stjärnor, känna din värme av att ha dig bredvid mig, Veta att du njuter precis lika mycket som jag i just detta ögonblick. Jag fattar inte själv hur man kan älska någon så mycket som jag älskar dig, utan att ens ha träffat dig. Du är min värld, mitt liv, mitt allt.
Ich Liebe Dich, Tom.



självklart blir det en bild på älsklingen,♥


Jag har så svårt att formulera mig i ord, så jag tycker att det är enklare att skriva ut hur man känner, men även det är svårt.
Så nu vill jag veta vad just NI tänker på när ni ser stjärnorna på nätterna!

Auf Weidersehen!

Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

Gud vad fint.

Jag.. Tänker på.. Jag vet faktiskt inte. Det första som jag alltid kopplar saker till när jag ser dem, det är Tom. Alltid.

Men jag vet inte.. Jag tror inte jag tänker, inte alls.. Haha, förlåt för failat svar.



Pussssss <33333333333333333

2010-05-31 @ 17:59:43
URL: http://hannakaulitz.blogg.se/
Postat av: Jinnsan ♥

Jag tänker... Tja, ganska precis exakt som du faktiskt, helt ärligt. Känns lite taskigt att sno orden från dig men jag skulle också beskriva det precis så. <3

2010-05-31 @ 18:43:04
Postat av: Maja

Jag tror att jag tänker på... Undrara över om dte finns någon för mig där ute...

Någon som tänker på mig just "nu"...

Om det finns någon person som kan älska mig för just den jag är.. (förutom min familj)

Om min sanna kärlek finns där ute.. Och vem det är..

2010-05-31 @ 18:43:47
URL: http://mekay.blogg.se/
Postat av: Noreaa

Jag brukar lixxom tänka på vad som kmr hända i framtiden.

Vad som kmr hända om 10 år typ.

Om någon annan kmr sitta vid min sida då.

När jag tittar på stjärnorna ...



Fast det känns inte som det.

Jag kan verkligen inte se mej tillsammans med någon annan kille än Bill.

Och han är ju den enda killen jag nt kan få :/

2010-05-31 @ 20:46:16
URL: http://nonnoos.blogg.se/
Postat av: Cizzi

Det första jag tänker på är om jag någonsin kommer få uppleva den stora kärleken. Eftersom jag alltid har tvivlat på mig själv och mitt utseende så är jag inte alls säker på att jag kommer få känna den stora kärleken. Jag är inte alls säker på att jag kommer få vara lycklig. Och det är det jag tänker på när jag ser stjärnorna om nätterna höhö ((:

<3

2010-06-01 @ 14:55:43
URL: http://alieninme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0