Guten Morgon, it's time to study!

Hello Leute!
Som rubriken lyder så är det dags för mig att plugga. Jag hatar verkligen att behöva plugga över helgen, då man egentligen bara ska ta det lungt.
I so:n håller vi även på med ett eget arbete, en stor uppsats om något på 1700-talet. Jag skriver om Karl XII, visserligen föddes han på slutet av 1600-talet, men han krigade ju under 1700. Den uppsatsen ska lämnas in någon gång under denna vecka som kommer, och jag har lite kvar att skriva på den.. usch.
Det är skönt att det bara är 3 veckor lite drygt kvar i skolan, men bara 2 veckor vi kommer ha vanliga lektioner.

Jag vill ha SOMMAR SOMMAR SOMMAR!
Nu måste jag plugga,


sommar, GE MIG SOMMAR!

Auf Wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0