Guten Nacht Alles!

Hello Leute!
Jag känner hur tröttheten smyger sig fram och hur ögonlocken blir tyngre och tyngre!
Jag vill inte sova, men måste nog snart!
I morgon blir det att plugga, har so -historia prov på måndag om 1700-talet. usch kan det inte bara vara sommar nu? Så man slipper skolan.. alla förbannade prov? :o
Någon mer än jag som längtar tills sommaren? då man kan gå barfota i gräset, känna hur solen bränner på huden, gå på långa härliga promenader med Tokio Hotel i headsetet, bada... Träffa bästavän!!!!
Jag ska ÄNTLIGEN få träffa bästavän igen! Jag saknar dig som fan gumman!
Vi träffades för första gången på Tokio hotel konserten 4 Mars 2010... Jag minns dagen som om det vore igår.
Du är mitt liv bästavän, Du und Ich für immer jetzt!!!!
(Kolla in hennes blogg http://mellodyy.blogg.se/ )
ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN!!!

nehe, nu hade jag tänkt att gå och lägga mig, jag vet.. klockan 11 en lördag.. men inte mitt fel att jag är trött :o
haha vi skrivs i morgon!

Guten Nacht Alles!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Für immer du und ich älsk , liebe dich bästavän !! <333333333333333333333333333333333

2010-05-30 @ 18:32:08
URL: http://mellodyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0