Ich Liebe Dich Bästavän♥

För att få in rätt känsla när du läser detta gumman,
lyssna på den här, vår låt:





Jag vet inte vart jag ska börja. Jag älskar dig bästavän. Det kommer vara du och jag för alltid, ingen tvekan om saken.
Du är mitt liv, det är du som lyser upp min dag.
Vad skulle jag vara utan dig? Vad skulle jag göra utan dig?
Jag skulle inte ens orka leva utan dig. Du, TH och Tom.. är allt jag brinner för.

När vi träffades den 31 oktober 2009.. då förändrades mitt liv. Vi öppnade oss för varandra. Jag trodde aldrig att du skulle öppna dig så mycket som du gjorde för mig, jag fick reda på saker som ingen annan visste.
Nathalie.. jag kan inte ens förklara min kärlek till dig bästavän. Du är mitt allt och mycket mer.
Du och jag tills döden skiljer oss åt, och längre än det!

Jag vet att livet har motgångar, men det viktigaste är att du aldrig ger upp. Du har allt som han behöver. Du är glad, rolig, omtänksam, hjälpsam, söt, fina händer, fina ögon, vacker både in och ut sidan, fint vackert hår. Gumman du har allt grabben vill ha! Varför inte bara inse det? Du ser ju till och med ut som honom :o

Jag kommer ihåg.. första gången vi träffades på RIKTIGT. Den 4:e mars 2010. Samma datum som TH konserten i Stockholm. Jag var så lycklig att få ha dig i min famn. Våra ben kunde knappt hålla oss uppe. Jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv som jag var då. Känslan i magen då jag såg dig, fy fan. Ofattbart att två människor kan passa så bra ihop.. Berlin och kinesiska muren.. var det inte så? Vår humor på VÄLDIGT låg nivå, men det är vi.
Svampbob och Patrik.
Bill och Tom juckande tvillingar.
Ivar och Olle.
Fy fan våra smeknamn asså.
Jag kan inte fatta det.. i sommar ska vi äntligen få träffa varandra! Sitta uppe länge på nätterna, snacka TH, kolla TH DVD, bara prata om allt möjligt.. ta igen åren vi missat!
Bara tanken får mig att le, och ögonen fuktas.
Du är min andra hälft bästavän.

Ich Liebe Dich, Du und Ich für immer und ewig.. für immer jetzt!
♥♥♥♥♥♥

Ich Liebe Dich!




Han är ditt allt, jag vet det. Jag kan seriöst inte se honom med någon annan än du.
Ge bara inte upp.. han kommer bli din.






Kommentarer
Postat av: Nathalie

Lista att göra :

1. Springa och hämta papper fort som fan för att inte böla sönder datan...

2. Gråta klart lite !!

3. Skriva !



JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT BÄSTAVÄN ! UTAN DIG VORE LIVET INTE VÄRT ETT ÄNDA ANDETAG !! JAG KOMMER ATT ÄLSKA DIG ... JA, JAG KOMMER ALLTID ATT ÄLSKA DIG !! DU ÄR MITT ALLT... DU ÄR MIN BÄSTAVÄN , ICH LIEBE DICH !! FÜR IMMER DU UND ICH , FÜR IMMER JEZT !!! <3333333333333333333333333333333333333333333333

2010-05-30 @ 21:22:55
URL: http://M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0